sobota, 9 kwietnia 2011

...

Witam!!!

Po calym tygodniu nieustajacego deszczu wreszcie dzis obudzily mnie promienie slonca!!!
Dzien byl przepiekny i cieply... :D I mam nadzieje ze tak pozostanie :)
Wybralam sie na male zakupy i oczywiscie upolowalam kilka rzeczy...



Ja mam chyba jakas obsesje na punkcie komod....hmm , ale to byla naprawde okazja... kosztowala zaledwie 20 zl...i jest biala :D nie musze juz malowac :D



No i oczywiscie swiecznik...musialam go miec :D



Karawka na jezynowa nalewke , ktora przymierzam sie zrobic...:)



Ukochane Bratki - uwielbiam je !!!
Kochala je moja Babcia , kocha je moja Mama i kocham je ja :)





Po malych porzadkach w ogrodzie teraz czas na chwile relaksu ....

Pozdrawiam i zycze milego wieczoru i slonecznej niedzieli !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz