niedziela, 18 marca 2012

:)

Witam serdecznie wszystkie blogowe kolezanki :)
Dawno nic nie pisalam,wiem,wiem,ale jakos tak nie bylo o czym , ale codziennie do Was zagldalam i podziwialam :)
Dzis wreszcie po calym tygodniu deszczu zaswiecilo sloneczko,mozna otworzyc drzwi i wpuscic jak to ja mowie troche sprawiedliwosci do domu :)
Zdecydowalismy sie jechac na swieta do Polski :D z tego wzgledu nie mam zbyt wielu dekoracji swiatecznych,ale nie byla bym soba gdybym nie wpuscila kolorow do wnetrza :)
Wiec sie chwale troszeczke :)

Moje wielkanocne drzewko :)








I troszke nowosci do domu :)

Wyszperany w szperaczku zyrandol :)


I nowy obraz,szyld , nie wiem jak go nazwac :)



I to na tyle dzisiaj :)

Pozdrawiam wiosennie i zycze udanego tygodnia :)

                                                                                                              Malgoska :)

8 komentarzy:

  1. U CIEBIE SWIETA JUZ BY MOGŁY SIE ZACZĄĆ TAK FAJNIE MASZ PRZYSTROJONY DOMEK. A LAMPA OGROMNIE MI SIĘ PODOBA, PODOBNE WIDZIAŁAM W IKEI;-) SZYLDZIK BOMBOWY, ZAKUPY CI SIE UDAŁY;-) POZDRAWIAM SERDECZNIE.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie "wpuściłaś" te kolory do wnętrza:) Zazdroszczę tego szyldu, ja na taki poluję, ale na polowaniu się kończy... :) pozdrowienia!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. super wiosennie u Ciebie,szyldzik boski.pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na święta zostaję w Norwegii i już w sobotę zaczęłam dekorować dom:) Wiosna przyszła do Aust-Agder. WSPANIAŁY ŻYRANDOL!!! Jestem takimi zachwycona:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje serdecznie Dziewczyny i sciskam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie przystroiłaś domek, a zakupy wspaniałe!!!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne dekracje , ależ nabrałam ochoty aby w swoim domu cos udekorować, dziękuję za inspiracje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczny szyldzik! Kradnę go wirtualnie, hihih!

    OdpowiedzUsuń