piątek, 20 lipca 2012

Witrynka.


Witam serdecznie :)
Zniknelam na jakis czas , a to dlatego , ze jestem w Polsce na wakacjach :D
Pogoda moze nie najpiekniejsza , ale czas spedzony z rodzina wynagradza wszystko :)
Przed samym wyjazdem do Polski zdazylam jeszcze upolowac w nowo otwartym u nas szperaczku wymarzona witrynke za cale 300 kr :D
Stoi sobie teraz w salonie i czeka na wlascicielke ,ktora wroci z wakacjii i ja przemaluje ;)

A oto ona :




Znikam na troszeczke odpoczywac :)

Dziekuje za odwiedzanie i za komentarze :)

Kiedy tylko bede miala dostep do komputera to napewno bede do blogowego swiata zagladac.

Pozdrawiam i zycze pieknej pogody - Malgoska :)

6 komentarzy:

  1. Witryna cudowna,ja bym ją widział oczywiście na...biało;))) Udanego pobytu w Polsce;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje za pozdrowienia :)A witryna oczywiscie bedzie biala :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku!!!!!!!!!!przecudna witrynka;-))))moze kiedys i mnie sie uda takie cudo upolowac;-)))jestem ciekawa jak sie bedzie prezentowac po przemalowaniu.POZDRAWIAM CIEPLUTKO

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki mebelek w sam raz w moim stylu! Pewnie przemalujesz ją na biało, co? ;)
    Pozazdrościć, bo jest b. urokliwa

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiscie bo biel to moj ulubiony kolor ;)Buzka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurde,tylko 3 stowy!Szczesciara!!!

    OdpowiedzUsuń