czwartek, 6 września 2012

I u mnie juz jesien....


Witam drogie kolezanki jesiennie :)
U nas pogoda typowo jesienna, czyli pada i jest zimno brrrrr az sie z domu nie chce wystawiac nosa...
Czekam na piekna norweska jesien, ale czy sie doczekam ?- zobaczymy.
Wieczorami pocieszam sie wiec swiecami (jak to ja ) i muzyka, bo jak na razie do ksiazek mnie nie ciagnie, ale przyjdzie i czas na to :)
Zapraszam wiec do mojego malego swiata w ktorym rozgoscila sie niesmialo jesien :)

Oczywiscie nie moze zabraknac wrzosow :)




To zdjecie zrobione jest w kuchni na tle nowo wstawionego okna (sa jeszcze na nim naklejki)


Jeszcze nie jest skonczone, no ale musialam zawiesic zazdroske i postawic wrzosy ;)


I w salonie tez zmienione - nowe sa jeszcze w sypialni,dwoch malych pokoikach i w lazience, ale oszczedze Wam kochane widoku mojego rozgardiasza :D




A to prezent dla dwojga od mojej Matki Chrzestnej - sliczny prawda? Dziekuje kochana Kasiu :)
No to teraz trzeba skolekcjonowac zastawe :)


I to juz wszystko na dzis :)
Pozdrawiam serdecznie i zycze cieplych,jesiennych wieczorow :)
    Wasza Malgoska ;)
                                                                                 

7 komentarzy:

  1. czekaj,czekaj na ta jesien...napewno przyjdzie. zakochana jestem w Twoim kredensie,tez na taki poluje.filizanka boska,kawa smakuje pewnie wysmienicie.pozdrawiam ze slonecznej Anglii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeień już jest ale gdzie są grzyby?
    Gdzie w mieszkasz w Norwegii?
    Pozdrawiam z Oslo Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  3. Mieszkam w Rogaland w miasteczku o nazwie Sand :)pozdrawiam-aha widzialam dzis jednego grzyba,ktorego nie wzielam bo bylo mi szkoda heheheh

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję , że przyjdzie do Ciebie piękna złota ciepła jesień
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zbierałam już grzyby (okolice Arendal), głównie kurki. Ale teraz są już rano przymrozki i jest bardzo mokro, więc grzyby jeśli już są, to w paskudnym stanie:P Małgosiu, podoba mi się, że u Ciebie dużo bieli:) A okna to niezły wydatek, ale ważny. Oszczędzicie na kosztach ogrzewania. Nas też to czeka kiedyś. A zdradź, czy sprowadzaliście je z Polski czy kupujecie tutaj? Pytam, bo moi norwescy sąsiedzi kupowali ostatnio okna/drzwi tarasowe i sprowadzali je właśnie z naszej ojczyzny ze względu na super jakość i duuużo niższą cenę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę miłych, jesiennych chwil.
    Nawet gdy na zewnątrz zimno i wietrznie, świece, muzyka, domowe ciepło działają kojąco :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak ;) jak w domu są już wrzosy, więc czas na jesień ! ;) bardzo ładny lampion. Pozdrawiam, Monika ;)

    OdpowiedzUsuń