środa, 30 października 2013

Zmiany jesienna pora :)



Witam :)
Ja tylko na chwilke wpadam zeby pokazac Wam zmiany w salonie jakie ostatnio poczynilam. Mam nadzieje ze sie Wam spodoba :) Milego ogladania , a ja lece cieszyc piekna jesienia (chodz zimna ) . Pa ;)

Pamietacie stol z krzeslami w salonie? Byl brazowy ( tylko takie zdjecie znalazlam)


Teraz wyglada tak:



Fotel tez dostal nowy kolor :


I druga strona salonu z nowa sofa :


Male taboreciki widoczne na zdjeciu dostaly taka sama oprawe jak krzesla przy stole , obicie jest w czarno-biale paski.
I troche duperelkow :)






Pozrawiam i zycze pieknej pogody i ciepla w te jesienne dni - Malgoska ;)

4 komentarze:

  1. zmiana bardzo bardzo korzystna;-)))a z duperelków to najbardziej podoba mi sie domek latarenka;-) pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten czarny to strzał w dziesiątkę, o wiele lepiej wyszło, niż gdyby były białe :) Po prostu szyk i elegancja. Jesteś zdolna. Ogólnie piękny jesienny klimat u Was. Ja w tym roku nie zdążyłam zrobić ani jednej jesiennej dekoracji:( w tych nielicznych chwilach kiedy moje dziecko spało uczyłam się do NP3 :(

    OdpowiedzUsuń