sobota, 5 czerwca 2021

Lato...nareszcie 🌞

 Witam czerwcowo :)

Od lutego nic nie napisałam...

Każdy chyba wie, że długo czekaliśmy na cieplejsze dni...

W końcu przyszły...jest cudownie, a ja cieszę się że moje plony rosną. Jest ich niewiele, bo i ogródek niewielki...serce moje się raduje, bo jestem początkującym ogrodnikiem i wciąż się uczę. 

Pokochałam też zioła i wszystko co z nimi związane...zbieram, suszę, robię maceraty...poznaję też tajniki ziołolecznictwa. Uwielbiam łazić i zbierać zdobycze i uczyć się jakie mają właściwości.

Jak by tego było mało...bo przecież nie usiedzę czy uleżę :D na leżaku bezczynnie...zaczęłam robić makramy, różne...tez się ich uczę, ale wciąga strasznie i na mnie działa bardzo odstresowująco...

Lecę robić obiad, a potem korzystać z ciepłych dni, bo tu nigdy nie wiadomo kiedy pogoda się zmieni. 

Życzę wszystkim ciepłych i słonecznych dni.

Dbajcie o siebie i o innych ;)

Wasza Małgośka :)








































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz